Olen ollut viime viikot niin huonovointinen, että edes kirjoittaminen ei ole onnistunut. Nyt olen saanut "terapiaa" ja lääkkeitä on nostettu joten tuntuu että olo alkaa pikkuhiljaa kohenemaan.

Ollut kamalia harha-ajatuksia, ääniä ja itsetuhoisuutta. Olen melkein joka kerta tehnyt päätöksen valita se helpoin tie ulos ahdistuksesta. Eli itsensä satuttaminen. Nyt alan olemaan sen verran vahva, että voin jo mielessäni sanoa ei noille teoille ja ajatuksille. 

Olen jutellut muutamien ihmisten kanssa täällä, mutta lähinnä ollut vain omissa oloissani koska huonossa mielentilassa en oikein kestä kenenkään seuraa. Minut on jouduttu laittamaan kahdesti lepositeisiin, syynä tolkuttomat harhat. Se ei ole kivaa ja jättää aina jälkensä. Vieläkin muistan kauhukuvia edellisiltä hoitojaksoilta kun olin lepositeissä. Silloin näin painajaisia siitä vielä monen kuukaudenkin jälkeen. 

En tiedä lukeeko kukaan tätä blogia edes, mutta nyt olisi sellainen tunne että voisin kirjoitella enemmänkin. Minulle saa vapaasti ehdottaa aiheita joista kirjoittaisin, oma pää on vähän tyhjä :)