Mies toi minut sairaalaan koska "olin menossa sekaisin". Lääkitystä pitää tarkistaa ja olon tasaantua jotta voin mennä kotiin. Olen täällä ainakin turvassa itseltäni, toivottavasti. 24 tikkiä tuli haavoihin. 

Suljettu osasto on tavallaan aika mielenkiintoinen paikka. Täällä on ihmisiä joilla on erilaisia tarinoita kerrottavanaan ja täällä pystyn olemaan oma itseni jopa muiden seurassa. Täällä minua ymmärretään. Toisaalta täällä on kyllä hyvinkin tylsää, vaikka aktiviteettejä onkin järjestetty jonkin verran. Olen onnekas kun sain oman huoneen, en välttämättä olisi pystynyt nukkumaan muiden kanssa samassa tilassa. Nykyisin täällä saa myös pitää läppäriä ja omaa puhelinta. 

Mikä sitten johti tähän? Paha olo ja harhaiset ajatukset. Olin aivan todellisuuden rajamailla, mutta mies huomasi kyllä heti että kaikki ei ole kunnossa. Todennäköisesti olisin vaipunut taas psykoosiin jos en olisi nyt tässä,